Alla inlägg under februari 2010

Av Maria Lyckas - 18 februari 2010 13:23

För femhundra sjuttioelfte gången var jag och vägde in mej på viktväktarna i sundsvall.
Jag har funderat och funderar mycket på varför jag har misslyckats och svaret är inte enkelt men jag har kommit en bit framåt.

Det första är att jag behöver STÖD och de är väl därför som man vänder sig mot viktväktarna för där är man många deltagare som strävar mot samma mål.
Det andra är att det finns en konsulent som förhoppningsvis vet vad hon pratar om.
Men det är där jag har rasat de sista fyra gångerna - i stället för stöd så jag har jag kännt mej skitdum och jättefånig när jag VET att jag har hållit mej strikt till programmet och ändå visar på 0,3 kg viktnedgång.

Ingen fråga om hur det gått eller varför de gått så lite neråt eller ett snack efteråt för att kolla att jag har förstått allt?!
Så nu tog jag och vände mej direkt till huvudkontoret, i stället och dom lovade att vara stöd i så fall, det kändes tryggt.

Jag fick en fråga om jag tagit och bett om ett personligt coaching stund med min konsulent, men de visste jag inte ens att man kunde göra men men.... så blir det knas på vågen den här gången så lovar jag mej själv att ge konsulenten i sundsvall en chans innan jag ringer ner igen.

Det är trots allt enklare med en kontakt  öga mot öga.

Nu fick jag med mej min dotter som också vill ner i vikt únder sunda former och då är VV det bästa alternativet.
Så nu kör vi så det ryker!



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards