Direktlänk till inlägg 17 oktober 2010

lilte motivations historier

Av Maria Lyckas - 17 oktober 2010 11:30

Tänk om jag hade bibehållit all viktminskning jag gått ner genom åren.
Då hade jag varit smal för länge sen.
De jag är rädd för nu är att jag inte ska klara av att gå på ren kur för hjärtats skull.
Tänkte åka till läkaren i mororn för att få höra vad han tycker om mina ojämna hjärtslag som jag får i mellan åt.
Det är lite skrämmande. MEn samtidigt tänker jag att de måste ju vara mer ohälsosamt att fortsätta att vara så här kolossaktig som jag är nu... hmm ..
Man ska va rädd om hjärtat!


 




http://www.cambridgekurens-viktklubb.se/elisabeth.htm

http://www.cambridgekurens-viktklubb.se/Ewelina.htm 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Lyckas - 22 oktober 2010 16:42


Gode Gud ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden♥Det här är en jobbig dag då jag känner mej febrig, hungrig och trött.Igår frågade en vän som kört cambridge i 11 da...

Av Maria Lyckas - 21 oktober 2010 21:16

Usch va nära jag var till att fuska idag. Hungern och suget slet i mig men då hade jag med mej min lilla ängel som sa - Nä mamma, du ska inte fuska- Gå hem och käka soppa nu.- SÅklart man lyder en ängel. - Tack, bara för de hänger jag kvar i cambridg...

Av Maria Lyckas - 21 oktober 2010 20:57

Chokladglass, bakverk, chips... Det tycks vara fettrik och kaloristinn mat som lockar mest när vi äter för att belöna oss själva eller må lite extra bra. Men i längden ger en överkonsumtion av våra älsklings-belöningar motsatt effekt. Så vad är bäs...

Av Maria Lyckas - 21 oktober 2010 08:22

Igår kväll gick jag och la mej hungrig men somnade och vaknade idag så glad över att inte ha fallit för några frestelser. Tvättstugan står på schemat och sen är det dags för frukost "äppelgröten" och en god kopp med thé. De blev nog lite mi...

Av Maria Lyckas - 21 oktober 2010 00:00


Det värsta med att vara tjock är vetskapen om att man en gång i tiden varit smal.     ...

Ovido - Quiz & Flashcards