Alla inlägg den 19 februari 2010

Av Maria Lyckas - 19 februari 2010 23:37

Känner mej jäkligt stolt över mej själv idag och tycker att jag har klarat utmaningar otroligt över förväntan.


Vänninan och jag åkta i väg på konditori och tog en fredagsfika och där finns många många frestelser som jag normalt lätt faller för.
Men nu hade jag en plan om att inte låta mej frestas å det var att jag skulle vara den första av oss att beställa så jag inte impulsföll.

Så lunchen idag blev en köttbullsmacka med rödbetsallad och kaffe.
Efterrätt så blev de två små kakor.
Krämbullen fick min vännina stå för. NÄr hon såg vad jag tog så hoppade hon över semlan och de blev en liiiiten magrare variant i stället.
Jag var nog ett gott föredömme   

Hämtade barnbarnet på dagis och plockade upp systerdottern, sen bar de i väg till min bror på en snabbkaffe å för mitt barnbarn så blev det uppdrag,  att klappa katten  

Helgen började med en härlig middag med fläskfilé & ungnspotatis, grönsallad och tzatziki...

Lite fredagsgodis till Let´s Dance och även live underhållning med barnbarnets tunggung.. hon var betydligt mer dansant än "paren" och mer underhållande, där missar du ngt, Dermot.... Livet är gott

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards