Alla inlägg den 22 oktober 2010

Av Maria Lyckas - 22 oktober 2010 16:42

Gode Gud ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden♥

Det här är en jobbig dag då jag känner mej febrig, hungrig och trött.
Igår frågade en vän som kört cambridge i 11 dagar om jag fått energin tillbaks. Den ska tydligen dyka upp nu i de här stadiet men de enda jag fått på plussidan är halsbränna.


De som håller mej tillbaks att inte rasa ditt är att jag fortfarande kommer ihåg varför jag gör det här.


Jag vill inte misslyckas med cambridgemetoden och mitt mål.

Jag vill inte behöva oroa mej för att få plats i biostolen, flygplanstolen etc..

Jag vill inte anpassa mina promenader till vägar där de finns bänkar för att jag ska kunna sätta mej och vila min tunga kropp efter bara några hundra meter.

Jag vill inte säga nej när mina barn frågar om jag ska följa med dom till badhuset för att jag inte vill visa mej i baddräkt.

Jag vill inte hålla mej tillbaks och ligga på soffan för att jag är för tjock för att gå ut och roa mej med mina vänner.

Jag vill inte vara i riskzonen för cancer, hjärtsjukdomar, proppa, diabetes

Jag vill inte vara tjock

Jag vill inte vara trött

Jag vill lyckas!!!


 
 

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards