Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av Maria Lyckas - 17 oktober 2010 22:07

Usch.. jag känner mej osäker, rädd och har prestationsångest inför i morron.

Det känns som att så mycket hänger på att jag ska klara av att genomföra och gå i mål.
Jag behöver de för min hälsa framför allt men jag är rädd för att min sjuka hjärna ska ställa till de och att jag inte ska klara av att stå emot sockersuget och min reptilhjärnas förmåga att dupera omgivningen och framför allt mig själv.
Jag känner mej ensam och rädd trots att jag har mina nära och kära runt i kring mej.

Så de jag kan göra är att bara bestämma mej för att det får faaaan inte gå åt helvete.
Jag ska vinna de här jävla kriget mot fetman!    

Av Maria Lyckas - 17 oktober 2010 11:30

Tänk om jag hade bibehållit all viktminskning jag gått ner genom åren.
Då hade jag varit smal för länge sen.
De jag är rädd för nu är att jag inte ska klara av att gå på ren kur för hjärtats skull.
Tänkte åka till läkaren i mororn för att få höra vad han tycker om mina ojämna hjärtslag som jag får i mellan åt.
Det är lite skrämmande. MEn samtidigt tänker jag att de måste ju vara mer ohälsosamt att fortsätta att vara så här kolossaktig som jag är nu... hmm ..
Man ska va rädd om hjärtat!


 




http://www.cambridgekurens-viktklubb.se/elisabeth.htm

http://www.cambridgekurens-viktklubb.se/Ewelina.htm 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards